Idol - semifinal.

Erik Grönwall du vann :)

trodde inte mina ögon eller öron då jag hörde eriks låt spelas upp och se hur lycklig han blir.
Fast jag har ju alltid hoppats på att Erik skulle vinna och de gjorde han är glad för de!
Men just igår då jag väl satt framför tvn och lyssnade kändes de som jag ville höra
Calles namn som vinnare inte Eriks.
Calle var värd första platsen men samtidigt Erik så har svårt för dedär och vart extremt besviken/irriterad på Eriks tjej gick upp på scenen och såg ut som ett ufo där hon stog de såg lite konstigt ut, visst hon kunde komma upp som hans pappa gjorde på slutet men han klev ju ner på en gång hon stog ju bara kvar och små dansa.
Är de fler än jag som vart lite irriterad över de?

Här är iallafall Erik med Vinnar låten :D





Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Veerkligen! :D



Jag håller med dig, riktigt irriterande att hon aldrig gick ner, såg bara fånigt ut när hon stog där så länge ^^

2009-12-13 @ 20:18:35
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0