Bilduppgift.

Äntligen klar med en filmaffischuppgift vi hållt på med under bilden & samtidigt har vi gjort en egen design jag valde bara en tråkig lättsam tröja får nog inte precis MVG på den men är rätt nöjd, den vart liten men man måste ju inte använda den! de vart iallafall en grå tröja med dödskallar&rosa dragkedjor fram och urringning bak på ryggen som ska hålla upp armarna med ett band i någon färg jag förmodar det blir svart?
ska iallafall göra klart den på torsdag och håller tummarna på ett rätt så okej resultat för just nu är den hemsk men helt okej för att vara jag som gjort den!
Ska ta hem och fota den och lämna in bilderna på tröjan nästa tisdag.
lägger in en bild när den är klar.
Nog pratat om designen nu tänker jag skriva lite om min filmaffisch.
Som sagt man fick göra av vilket tema som helst jag Emma och Sofie valde iallafall romantik.
Namnet blev ''LOVE&HATE'' och de är två huvudpersoner som heter Katy scott och Ryan Mckenzie.
Gillade de sista namnet på killen som jag kom på ;)
Vi valde en soundtrack till filmen också som blev Cry - Mandy moore
och så har jag funderat på om vi ska välja en annan låt till filmen med Pieces - Red
Den ska vara med längre fram mot slutet ungefär, Hmm kan väl ta och berätta på ett ungefär vad filmen ska handla om då den ändå inte finns hihi.



de handlar om två personer Katy&Ryan dom träffas på high school och blir förälskade,
 samtidigt som tiden och veckorna går börjar dom bli kära
men de värsta av allt är att han ska välja Collage extremt långt ifrån henne.
 han måste för att inte göra sin pappa besviken
så hon ger allt men räcker det till för att han ska stanna kvar..
Så då tänkte jag låten Pieces passar perfekt där
 för då ni hör låten förstår ni exakt varför.

-



-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0