Snart helg.

Veckan har gått extremt fort och varit allt för lättsam, Men jag har några minus också
 att vi slutar ungefär halv 4 varje dag och att vi hade ett oväntat prov idag i engelska
och de kändes ju verkligen super då man bara haft engelska en gång denna termin
då vi  bara pratade om våran nya lärare och sånt sen helt plötsligt
kommer man på engelskan idag och får höra att vi ska ha ett prov,
 men de gick nog ganska bra ändå.
Tänk att jag har nästan hela helgen klargjord, ska sova hos Sofie imorgon
sen på lördag ska jag tillbringa kvällen i bollsta med en kompis
 och jobba inom Bollsta ik vi skulle stå vid nån fiskedamm, haha ska bli rätt så kul.
Men vi kanske inte kommer behöva för de va ungefär bara 80påsar men man vet aldrig
de kanske bara kommer barn som inte ens äter godis, aja vi får se hur de blir med det.
Har inga problem alls med att stå där och dela ut godis
 och ta imot pengar jag menar inte jobbigt alls.


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: haha, rätt ;)

2009-08-29 @ 19:32:42
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0