Skoldag 2 avklarad.

Nu har skolan börjat igen och jag kan säga att de inte
känns speciellt jobbigt alls att vara tillbaka,
Tycker nästan att denna termin ska bli riktigt intressant
och rolig men alla prov och läxor är ett stort minus.
Men de tar man sig igenom snabbt och enkelt
bara att plugga på så fixar det väl sig med!
 Och nu slutar vi andra tider så busstiderna är perfekt iår
nu slipper jag vänta 1h på bussen nästan varje dag,
 för nu slutar vi högst en halv timme innan min buss går 
så klaga tänker jag absolut inte göra!
 
Har ju iallafall klarat av dom första 2 skoldagarna
 och får hoppas på att jag klarar av morgondagen och alla andra också.

Kommentarer
Postat av: mirka

sv: ja, jag har haft det jättebra (:

2009-08-25 @ 18:13:30
URL: http://miiirkaruuska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0