Movie time!

Kollade nyss på Walled in.
Kan säga att den filmen var värd all min tid! Riktigt bra var den.
Hoppade till ett antal gånger under filmen och fick fram nån tår på slutet.
Filmen var rätt så klurig, de kanske inte var tänkt att
 man skulle sitta och försöka lista ut massa saker.
Men sån är ju såklart Emelie, jag måste alltid sitta
och försöka få fram dom rätta svaren tills de blir rätt!
Jag hade faktiskt dom korrekta svaren till denhär filmen men misstog vissa saker.
Den är iallafall värd 3/5 skulle nästan kunna sätta dit 4/5
 men den hade sina brister som dom flesta filmer har så stannar nog upp vid 3/5.
Blir till att gå och borsta tänderna sen tänker jag faktiskt sova så NattiNatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0