Lycklig.

Var helt säker på att dagen skulle gå sakta mot sitt slut
 och att de skulle bli måndag och skola!
Men istället kommer Calle hit och umgås med mig hela dagen mys! :)
Funderar på att gå ut och gå ikväll men beror på om de blir regn eller inte.
Jag fick mig en sovmorgon imorse eller inte vaknade ungefär 07:00.
Haha jo jag har alltid haft svårt för att sova länge.
Imorgon blir det till att kliva upp 06:30 men när de gäller mig
kan de nog bli ännu tidigare fast ska försöka hålla mig tills klockan slår halv7
 så jag orkar med dagen för vi slutar ungefär 14:50 och bussen går ju 15:10
så jag behöver ju inte vänta speciellt länge på bussen!
men ska ta och göra mig i ordning sen ta mig en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0