Its so Crazy.


Får något fel på min garderob
har nog slitit ur alla lådor och sånt som funnits där,
 för allt har bara pajjat och måste fixa en ny garderob snart känner jag på mig!
 vill ju inte lägga alla kläder i en stor hög nånstans bara så ny garderob blir de.
Men får nog vänta med de köpet fyller år nu på Lördag
så komma nog få lite pengar kan ju spara så man kan fixa.
För här ska det tapetseras och göras om lite.
 Men allt är inte klart som t.ex tapeter de fattas för en vägg 
men har bestämt att jag ska ha grått i rummet
 men har tänkt mig att de ska vara något annat på ena sidan
där vi inte köpt tapeter än vill bara åka och hitta något snyggt
 som jag bara måste ha så vi kan börja någon gång
orkar inte vänta snart för all väntan gör mig helt '' CRAZY''
 Nog pratat om garderob och tapeter,
Vädret har ju varit suveränt hela dagen
 har mest bara legat ute i solstolen med bikini
senare mot kvällen blev de till att byta om till
Tröja shorts benskydd strumpor och skor för fotbollsträning nästa.
Träningen var helt okej men hade mycket hellre
legat hemma och läst en bok bland annat?
Men tänkte för att jag nu inte kan vara med på matchen som spelas i Ö-vik
 på Söndag har jag för mig att de var så tänkte jag lika bra att jag tränar nu då.
Tror jag lägger mig i sängen nu och slår på någon bra film.


Kommentarer
Postat av: frida

HAHA, jag ska också tapetsera grått i mitt rum x'D

2009-08-06 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0