Hmf.

Trött och less har jag mer ord att uttrycka mig med?
Skolan är helt okej vi har inte fått någon stress än
 men den kommer snart den med.
Men just nu är det lugnt jag har 2prov och tyska läxa,
 så tänker ta min tid till det.
Vädret har verkligen varit på topp idag iallafall solen har lyst klart dagen ut.
Funderar på att ta något lite mer tunnare imorgon om solen skiner då med,
Höll tame fan på att svettas ihjäl idag haha svårt att tro men sant!
Blev nyss klar med mitt minnesporträtt som jag gjort själv.
Det blev fint på ena sidan av min hylla.
 Är extremt nöjd men är nog den enda också!
Strunt samma mitt rum mina regler. Ska nog ta och käka
 en macka och sätta mig ner och kolla igenom matten
eller försöka jobba lite SO men samtidigt Tyska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0