29-08-09

Helgen går fort men jag har det bättre än bäst.
Har tillbringat hela dagen i bollsta kan
man nästan säga fast var ju i Sel med.
Men iallafall så skulle jag och några andra brudar
i fotbollslaget stå vid fiskedammen på vallen.
De gick ju rätt så bra, vi fick de mesta sålt
men de kunde gått bättre aja alla verkar ha börja sluta med godis nu.
Ska faktiskt försöka sluta med godis men de blir
 nog svårt för jag är ett stort GODISMONSTER.
Men alla andra verkar klara de fint
 så jag har bestämt mig för att försöka också.
Har tagit tid till att titta på en väldigt bra film
 vid namn ''Män som hatar kvinnor''
Kan säga att den var värd all min tid tycker den var super!
Får se vad jag hittar på imorgon beror nog på vädret.
Känner för att ta mig en rejäl sovmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0