22:26

Tänk att de ska vara så extremt kallt ute,
tror jag fryser sönder bara att gå ut genom dörren!
okej där överdrev jag nog allt
men de är bara allt för kallt ute men tur att solen skiner än iallafall.
Tanken slog mig nu, imorse då jag vaknade var de första
 som kom upp i mitt huvud att Calle kommer idag
och att vi nu varit tillsammans i 11 månader.
Vi bestämde för att tare lugnt och titta på några filmer och myspysa!
Dom filmer vi valde vart

- Mum and Dad
- The 40 years old virgin
- My bloody valentine

En riktigt lyckad dag vart de, Mycket skrattande och mys!
Saknar han redan men vi ses nog snart igen :)
Föresten så läste jag i tidningen igår att de var
alla som var vänsterhänts dag igår,
Så de var ju tydligen min dag då + några 100000 till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0