17-08-09

Vi kommer bara närmare och närmare skolstarten!
Har varit superskönt med sommarlov
men på måndag blir det skolbänken igen.
Men vi kan ju iallafall vara nöjda med vädret
som varit visst de har varit regn och åska väldigt mycket,
Fast tycker ändå man har kunna varit ute i solen
dom dagar den har lyst klart på himlen.
Det stog i tidningen att solen var på väg tillbaka upp i högsta grad igen,
Vi får se hur de blir med det då.
Kollade iallafall på Friday 13th igår och kan säga några få ord.

Den var faktiskt riktigt bra tycker jag,
 Har hört så många kommentarer om att den skulle va skit dålig och så.
Men håller inte alls med er, Fast jag har mina MINUS också!
Jag kan hålla med om att den inte var bättre än alla andra Friday 13th filmerna.
Visst denhär är nyare i sin stil och allt,
men gillar mer dom andra! Den får 3,5/5 av mig!
Funderbar på att kanske titta på Walled in ikväll bara för att få de gjort,
Får se hur det blir med det.
Idag har jag varit med Calle hela dagen och vi hade det mysigt!
Hoppas på att vi ses snart igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0