16-08-09

Solen har ju varit framme ett tag nu,
 men idag vände det mot regn och moln igen!
Fast de är ju riktigt mysigt med regn ibland
för då kan man ju ta de lugnt och titta på nån bra film.
Huvudsaken är ju att regnet inte förblir i flera veckor!
Idag då regnet ändå bara forsade ner från himlen
bestämde jag mig för att göra om lite på min blogg,
Så har fixat ny header och provat lite annat
den är nästan klar ska bara försöka få till lite mer också!
Men får se hur det går med det.
Tycker att bloggen är rätt så okej som den är nu också
men skulle vara roligt med lite nytt!
Ikväll blir de till att lata sig, kanske titta på nån film
tror de får bli Walled in och Friday 13th.
Fast är inte riktigt säker kanske blir att jag hittar på något annat också
 men har tänkt titta på dom filmerna ett tag nu
men blir aldrig av så de blir nog så att jag tittar på dom ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0